INTERNATIONAL RELATIONS IN NETWORK COMPUTER GAMES: RISKS AND OPPORTUNITIES FOR IMPLEMENTATION OF MEMORY POLICIES
About the Authors
S. N. FedorchenkoRussian Federation
D. O. Tedikov
Russian Federation
K. V. Teslyuk
Russian Federation
R. A. Markaryan
Russian Federation
References
1. Абрамов А. В. К вопросу о духовных регуляторах политической жизни современного российского общества // Журнал политических исследований. 2017. Т. 1. № 3. С. 136-148.
2. Гришин О. Е., Иглин Д. А. Компьютерные игры как элемент массовой политической культуры и коммуникации // PolitBook. 2015. № 1. С. 127-145.
3. Bogost J. Persuasive Games: The Expressive Power of Videogames. Cambridge, Mass.: The MIT Press. 2007. 464 p.
4. Zamaróczy N. de. Are We What We Play? Global Politics in Historical Strategy Computer Games // International Studies Perspectives. 2017. Vol. 18. Issue 2. P. 155-174. https://doi.org/10.1093/isp/ekv010